Tevredenheidsonderzoek winkel

Tevredenheidsonderzoek winkel

Het tevredenheidsonderzoek op deze pagina kan gebruikt worden om inzicht te krijgen in klanttevredenheid van de bezoekers van uw winkel. Met de resultaten van dit marktonderzoek kunt U de dienstverlening verder verbeteren.

Voorbeeldvragen tevredenheidsonderzoek winkel

Voorbeeld introductietekst:

Omdat wij continue bezig zijn met het verbeteren van onze dienstverlening ontvangen wij graag U feedback. Wij willen graag weten wat U van onze winkel en onze service vindt.

Vragenlijst tevredenheidsonderzoek winkel

Achtergrondvragen:

Bent u?

☐ Man

☐ Vrouw

 

Hoe lang bent u al klant bij ons?

☐ Korter dan 1 jaar

☐ 1 jaar of langer

 

Wat is uw leeftijd?

☐ Jonger dan 18 jaar

☐ 18-30 jaar

☐ 31-40 jaar

☐ 41-50 jaar

☐ 51-60 jaar

☐ 60 jaar en ouder

 

In welke winkel bent u klant bij ons?

☐ Locatie X

☐ Locatie Y

☐ Locatie Z

 

Hoe vaak bezoekt U onze winkel / vestiging?

☐ 2x per week of vaker

☐ 1 x per week

☐ 1x per maand of minder

 

Algemene indruk & beleving

In hoeverre bent u het eens / oneens met de volgende stellingen:

  Stelling Zeer mee oneens Mee oneens Beetje mee eens Mee eens Zeer mee eens
1.1 Algemene indruk van de winkel is goed.          
1.2 Sfeer en uitstraling van de winkel spreken mij aan          

 

Bereikbaarheid

  Stelling Zeer mee oneens Mee oneens Beetje mee eens Mee eens Zeer mee eens
2.1 Winkel is goed bereikbaar          
2.2 Openingstijden sluiten goed aan op mijn behoefte          
2.3 Er zijn voldoende parkeerfaciliteiten          

Kwaliteit assortiment & dienstverlening

  Stelling Zeer mee oneens Mee oneens Beetje mee eens Mee eens Zeer mee eens
3.1 Er is een ruim assortiment          
3.1 Kwaliteit van het assortiment is altijd uitstekend.          
3.3 Aanbiedingen zijn goed zichtbaar in de winkel          
3.4 Artikelen uit de advertenties zijn altijd aanwezig          
3.5 Medewerkers zijn deskundig          
3.6 Medewerkers weten vragen inhoudelijk goed te beantwoorden          
3.7 Prijzen zijn vergelijkbaar met concurrentie          

 

Klantvriendelijkheid

  Stelling Zeer mee oneens Mee oneens Beetje mee eens Mee eens Zeer mee eens
4.1 Medewerkers zijn vriendelijk          
4.2 Medewerkers denken in mee in vinden van oplossingen          
4.3 Klachten worden netjes afgehandeld          

 

5 Hoe kunnen wij onze winkel en dienstverlening nog verder verbeteren?

6 Suggesties en opmerkingen:

Heeft u suggesties voor mogelijke verbeteringen voor ons?